Wpływ wizytówek na wizerunek firmy

Spotkanie biznesowe jest momentem, kiedy powinniśmy zaprezentować się z jak najlepszej strony. Dotyczy to zarówno naszej prezencji oraz oferty omawianej na spotkaniu. Nie może tutaj również zabraknąć wizytówek, które oprócz danych kontaktowych są w stanie dużo powiedzieć o ich właścicielu.

Wizytówki od lat są ważnym elementem spotkań biznesowych. Ich wymiana jest czynnością, dzięki której możemy pozostać w dalszym kontakcie. Zaraz po przekazanych dokumentach są one istotnym elementem, który świadczy o naszym zaangażowaniu i profesjonalizmie. Dlatego ważne jest, żeby wizytówki były wysokiej jakości i dobrze się prezentowały.

Obecnie możemy spotkać się z różnymi projektami wizytówek. Najczęściej wybieraną opcją są klasyczne białe wizytówki, które posiadają kolorowy tekst i logotyp. Jednak jest to zdecydowanie za mało, żeby przyciągnąć uwagę klienta i zostać zapamiętam z jak najlepszej strony. Dlatego ważne jest stworzenie indywidualnego projektu wizytówki, którego nieodłącznym elementem będzie marketing sensoryczny.

Zastosowanie marketingu sensorycznego przy produkcji wizytówek przekłada się na odbiór informacji, które się na niej znajdują. Wpływa on również na skojarzenia i opinię, które zaowocują chęcią rozpoczęcia współpracy. Dlatego ważne jest przygotowanie autorskiego projektu wizytówki, który będzie umożliwiał wykonanie wydruku przy użyciu nowoczesnych technologii. Jedną z nich jest druk 3D, który opiera się na wykorzystaniu lakieru sensorycznego. Dlatego przygotowane w ten sposób eleganckie wizytówki posiadają wyjątkowy wygląd i styl. Wszystko dzięki wypukłości druku, która pozwala wyróżnić wybrane obszary treści. Ponadto wizytówki mogą posiadać chropowatą lub gładką powierzchnię, co możemy poczuć już przy pierwszym kontakcie z takim wydrukiem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.